-
19 ابزار برای ساخت انیمیشن
پنجشنبه 30 آذر 1391 16:46
در این مقاله لیستی از برنامه هایی را که میتوانید برای ساخت انیمیشن چه بصورت رایگان یا با قیمتهای مناسب و چه بصورت آنلاین را معرفی میکنیم ... برخی از این برنامه ها را میتوانید دانلود کنید و برای کارهای دو بعدی ، سه بعدی و کارهای پیچیده ی استفاده کنید. البته سعی شده سادگی و سهولت کاربرد و یادگیری در انتخاب این برنامه ها...
-
رالف خرابکار با فن آوری جدید نورپردازی وافکت می درخشد
پنجشنبه 30 آذر 1391 16:42
سیستم نورپردازی BRDF جدید دیزنی مجموعه ای از ابزارهای جدید تکنیکی است که در خط تولید انیمیشن استودیو به کار گرفته میشوند... جذب نشدن به گرافیک خارق العاده ی آخرین انیمیشن دیزنی "رالف خرابکار" کار بسیار مکلی است . در حالیکه اغلب استودویوها در هر پروژه ادعا میکنند کارشان نو آوری داشته اند فقط کمی از آنها...
-
رازهای تولید انیمیشن نمو
پنجشنبه 30 آذر 1391 16:37
لی انکریچ سابقه ی تاثیرگذاری در پیکسار داشته است ، او ابتدا در نقش تدوینگر این غول انیمیشن ظاهر شد تا اینکه کم کم داستان اسباب بازی 3 را ساخت و در ساخت در جستجوی نمو ، شرکت هیولاها و داستان اسباب بازی 2 دستیار کارگردان بود . برای بزرگداشت انتشار نسخه ی سه بعدی در جستجوی نمو او درباره ی خلاقیت ، تصمیم گیری ، کار گروهی...
-
موهای انیمیشن Brave چگونه ساخته شد
پنجشنبه 16 آذر 1391 19:06
برای فیلم Brave تیم شرکت پیکسار باید با قهرمان زنی سر و کله میزد که تقریباً در تمام صحنه ها حاضر بود. البته باید در عین حال موی این قهرمان ، وحشی و در عین حال زیبا می شد. بخش شبیه سازی نیاز به ساخت تکنیکی داشت که نه تنها مناسب بر قامت این قهرمان باشد بلکه به راحتی و سرعت در تمام صحنه ها قابل استفاده باشد تا ضرب العجل...
-
دانشمندان صدای لباس را برای انیمیشن کامپیوتری شبیه سازی کردند
پنجشنبه 16 آذر 1391 19:01
زمانی می آید که انیمیشن های کامپیوتری به قدری خوب کار می شوند که نمیتوانید فرق آنها را با فیلمهای واقعی بفهمید. برای این کار باید فیلم را هم شنید و هم دید. مثلاً از نویزهای دراماتیکی نظیر شکستن شیشه گرفته تا صداهای خش خش لباس در زمان حرکت کاراکتر باید در نظر گرفته شوند... زمانی می آید که انیمیشن های کامپیوتری به قدری...
-
شیوه های ساخت انیمیشن
یکشنبه 12 آذر 1391 23:20
1. انیمیشن روی طلق: (Cel Animation) روشی است که در آن طراحیها روی طلق اجرا و رنگ آمیزی شده و سپس روی زمینه یا "بک گراند" قرار میگیرند و معمولا دو فریم از هر تصویر فیلمبرداری میشود. تعداد فریمهای برای هر تصویر متناسب با موضوع و نوع حرکت، قابل تغییر است. برای مثال از فیلمهای والت دیزنی (آدم برفی) را می...
-
مقدمه و تاریخچه ی پویانمایی
یکشنبه 12 آذر 1391 23:16
مقدمه پویانمایی، زندهنگاری یا انیمیشن (به انگلیسی: Animation) نمایش سریع و متوالی تصاویری از اثر هنری دوبعدی، یا موقعیتهای مدلهای واقعی، برای ایجاد توهم حرکت است. حرکت روان تصاویر متحرک در پویانماییها، ناشی از یک خطای دید است که به دلیل پدیدهی ماندگاری تصاویر پدید میآید. رایجترین روش برای نمایش زنده نگار، سینما...
-
مطلبی در مورد انیمیشن
دوشنبه 6 آذر 1391 18:04
انیمیشن(UP) استودیو والت دیزنی و پیکسار باز دست به دست هم دادند تا انیمیشن جدید خود را با کمک کارگردان کارخانه هیولاها به معرض دید همگان قرار دهند و مثل گذشته دیگران را به تعجب و حیرت در زیبایی انیمیشن های خود وادار نمایند... انیمیشن(UP) استودیو والت دیزنی و پیکسار باز دست به دست هم دادند تا انیمیشن جدید خود را با کمک...
-
داستان های جالب ملانصرالدین
دوشنبه 6 آذر 1391 17:50
Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA داستان خویشاوند الاغ روزی ملا الاغش را که خطایی کرده بود می زد, شخصی که از آنجا عبور می کرد اعتراض نمود و گفت: ای مرد چرا حیوان زبان بسته را می زنی؟ Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA داستان خویشاوند الاغ روزی ملا الاغش را که خطایی کرده بود می زد,...
-
نمونه ای شخصیت
دوشنبه 6 آذر 1391 17:40
-
اتود اولیه شخصیت تارزان
دوشنبه 6 آذر 1391 17:36
-
کارکتر های انیمیشن تارزان
دوشنبه 6 آذر 1391 17:34
-
قواعد 12گانه انیمیشن
یکشنبه 5 آذر 1391 23:54
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 قواعد ۱۲ گانه انیمیشن Squash and Strech ۱ - : کشیدگی و جمع شدگی احساس وزن و حجم در یک حرکت را باعث می شود. یک اصلی است که می گوید: موضوعات چگونه در حین حرکت و برخورد بر اثر نیروی جاذبه و وزن اغراق شوند.همچنین در انیمیت حالات صورت و دیالوگ...
-
عکسهایی از کارکتر های معروف
شنبه 27 آبان 1391 22:31
-
عکسهایی از کارکتر های معروف
شنبه 27 آبان 1391 22:27
-
عکسهایی از کارکتر های معروف
شنبه 27 آبان 1391 22:23
طراحی از خودم
-
تئوری انیمیشن
شنبه 27 آبان 1391 22:03
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 آیا تا به حال اساس ساخت فیلم های سینمایی را در برنامه های مستند دیده اید؟ اگر دقت نکرده اید، توضیح مختصری خواهم داد. هر فیلم، انیمیشن و کارتون شامل تعدادی...
-
مقدمات کاراکتر انیمیشن
شنبه 27 آبان 1391 21:58
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Slow in – Slow Out : نکته ی دیگری که در انیمت باید رعایت شود، ورود به کلید و خروج از آن است. حرکت، بی درنگ شروع و پایان نمی گیرد. معمولا شروعی سریع و پایانی آهسته دارند. جاذبه عاملی است که روی کاراکتر ها تاثیر دارد، اگر در حال تنظیم این...
-
درباره ی انیمیشن سبک زاگرب
شنبه 27 آبان 1391 21:50
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA زاگرب انیمیشن تاریخچه انیمیشن ، بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم اشاره چک ( Trnka ، مدیریت پردازش زمان ، Brdečka ) ، آمریکایی ( Bosustow و UPA ) و کانادایی ( مک لارن ) را به عنوان پیشگامان رسانه آوانگارد gardism پس آدم خسته دیزنی مفهوم فیلم سینمایی به یاد ماندنی از نقاشی متحرک...
-
سایت انیماتورهای جوان
یکشنبه 21 آبان 1391 20:34
سلام امیدوارم با دیدن این سایت دیدتون نسبت به انیمیشن با زتر بشه