سایت انیمیشن

پیش به سوی اسکار

سایت انیمیشن

پیش به سوی اسکار

مطلبی در مورد انیمیشن

انیمیشن(UP)

استودیو والت دیزنی و پیکسار باز دست به دست هم دادند تا انیمیشن جدید خود را با کمک کارگردان کارخانه هیولاها به معرض دید همگان قرار دهند و مثل گذشته دیگران را به تعجب و حیرت در زیبایی انیمیشن های خود وادار نمایند...

انیمیشن(UP)

استودیو والت دیزنی و پیکسار باز دست به دست هم دادند تا انیمیشن جدید خود را با کمک کارگردان کارخانه هیولاها به معرض دید همگان قرار دهند و مثل گذشته دیگران را به تعجب و حیرت در زیبایی انیمیشن های خود وادار نمایند
نام این انیمیشن زیبا بالا (UP) نام دارد که در تاریخ 9 می سال ۲۰۰۹ اکران شده است.

تریلر اول وال ای را به خاطر بیاورید، که پیکسار به ما یک ربات دوست داشتنی رو نشون داد که تونست افکار همه آدما رو عوض کنه، و در این تریلر هم پیکسار شاهکارهای خودش رو با هماهنگی زیبایی به هم متصل کرده و قبل از نشان دادن صحنه های انیمیشن جدید خود به رخ بیننده میکشه


نقش اول داستان آپ یک پیرمرد بد اخلاق به اسم کارل است که پس از مرگ همسرش خانه خود را با بستن یک دسته بسیار زیاد از بادکنکها به هوا می برد و پرواز می کند

پیکسار در ابتدا به ما نمیگوید که این پیرمرد به کجا می خواهد پرواز کند و فقط میگوید سفر به شهر گمشده
اما مطمئن باشید مسیر و هدف پیرمرد با دیدن پسرکی که همراه اوست تغییر خواهد کرد...

عصر یخبندان ۳ (عصر دایناسور ها)

این اثر نسخه ی سوم انیمیشن کامپیو تری عصر یخبندان می باشد که کارلوس سالدانها (کارگردان آثاری از قبیل:عصر یخبندان-عصر آب-روبات ها و...) براساس فیلم نامه ای از مایکل برگ وپیتر اکرمن، آن را کارگردانی می کنند...
در تصمیم گیری های اولیه قرار بود انیمیشن عصر یخبندان 3(عصر دایناسور ها) در 30 ژانویه ی 2007 اکران شود ولی به دلیل اکران انیمیشن «دکتر هورتون صدای کسی را می شنود»، در سال 2007، و همچنین تصمیمات کمپانی فاکس قرن 20(کمپانی پخش کننده ی اثر)، اکران عصر یخبندان 3 (عصر دایناسور ها) به ژولای 2009 موکول شد...
این انیمیشن توسط استودیو ی انیمیشن سازی بلو اسکای (آسمان آبی) تولید می شود و پخش آن برعهده ی کمپانی فاکس قرن 20 خواهد بود...
داستان فیلم پیدایش اولین دایناسورها را بعد از عصر یخبندان روایت می کند... با توجه به اینکه اولین جانوران در عصر یخبندان دایناسور ها نبودنند حضور دایناسور ها در قسمت سوم این انیمیشن مسئله ی عجیبی تلقی نمی شود زیرا دایناسور ها زیر لایه های ضخیم یخ، یک مکان گرم برای زندگی خود داشته اند و با آب شدن این یخ ها(که در قسمت دوم شاهد آن بودیم) آنها به روی زمین پای می گذارند و مندی،دیگو،سید، الی و... را درگیر ماجرای جدیدی خواهند کرد...

عصر یخبندان 

جیمی نوترون(پسرنابغه)

جیمی آیزاک نیوتون پسربچه نابغه کلاس است هرچند که در برخی از ایپزودها وارد دنیای سیاسی هم شده و به شهردار کمک می‌کند.او همیشه اختراعات خوبی می‌کند ولی بدلیل کارهای اشتباه خودش و یا دیگران از این اختراعات پشیمان می‌شود و از این رو از طرف سیندی مورد تمسخر واقع می‌شود.جیمی سه دوست اصلی دارد:کارل ویزرد ، شین و گادر.

 گادر

گادر (goddard) سگی است که جیمی نوترون اختراع کرده و بهرتین دوست او به شمار می‌رود.او حدود 164 کار(از قبیل اعلام ساعت،فیلمبرداری وقایع،انفجار بمب،پیشنهادهای معقول،کمک ب هاختراع،...)می تواند انجام دهد به جز خرابکاری‌های خودش!

 هاگن نوترون

پدر جیمی نوترون است.او به هیچ وجه مثل پسرش منطقی و باهوش نیست.(از اردک‌ها لذت می‌برد،توت فرنگی می‌خورد،و کلوچه بسیار دوست دارد همه چیز را به سادگی می‌گیرد،با همسرش دالی موشه! بازی می‌کند،فراموش کار است و ...)اما خوش قلب و مهربان است.

 جودی نوترون

جودی نوترون همسر هاگ نوترون و مادر جیمی نوترون است.اوو به اندازه پسرش با هوش نیست اما از پدرش با هوش تر است.او با منطق به همه چیز نگاه می‌کند و در بسیاری از ایپزودها آرزو می‌کند که‌ای کاش پسرش اینفدر خرابکار نبود.

 کارل ویزرد

کارل پسر کند ذهن و بسیار شکمو است.یکی از عناصر اصلی کمدی درآدن اوضاع است.او که بیشتر دردسرها را ایجاد می‌کند.ساده دل واست و زود گول می‌خورد.اکثر اوقات نمی‌داند چه کار کند و براحتی تحت تاثیر جیمی قرار می‌گیرد.

 شین استوز

شین یکی از نزدیکترین افراد به جیمی است.او پسری کله پوک و عاشق سریال تلوزیونی ارباب کهکشان است و شخصیت رئیس بزرگ ر ابسیار گرامی می‌دارد.شین بر خلاف کارل شکمو نیست و اصلا تحت تاثیر جیمی قرار نمی‌گیرد با این حال دوست خوبی ست.شاید او خنده دارترین کاراکتر داستان باشد.

 سیندی ورتکس

سیندی ورتکس دومین بچه باهوش کلاس بعد از جیمی است.او ب هجیمی حسودی می‌کند و همیشه با او به رقابت می‌پردازد.چه در توانایی‌های سگ‌ها و چه در پرورش دادن گیاه و چه در جمع کردن پول...سیندی و جیمی به ظاهر از هم بدشان می‌آیند ولی در باطن هم را دوست دارند.

 لیبی

لیبی بهترین دوست سیندی است و علاقه‌ای وافر به هموسیقی پاپ دارد.او و سیندی همیشه با هم هستند.لیبی در هر زمان برای دفاع از سیندی در برابر جیمی حاضر است.لیبی همچنین دارای یک صدای آوازخوان بلند است که می‌تواند 6 لیوان را درجا خرد کند.

 نیک

نیک یک شخصیت فرعی در کلاس جیمی است.او پسری با ظاهر خلاف و مورد علاقه اکثر بچه‌های کلاس است.

 

گارفیلد

یک گربهٔ نارنجی، چاق، خودخواه و تنبله که از خوردن و خوابیدن لذت زیادی می‌بره. گارفیلد در آشپزخانهٔ یک رستوران ایتالیایی به نام مامالئون متولد شد و از روز اول تولدش عاشق لازانیا شد! به گفتهٔ پدربزرگش، وقتی به دنیا اومد ۲/۴ کیلوگرم بوده که با شگفتی تمام توی تخت‌خواب کوچیکش جا شده. اون عاشق لازانیا، کش رفتن غذای جان، لگد پروندن به اودی و پرت کردنش از بالای میز، سرگرم کردن یا آزار دادن شبونهٔ همسایه‌ها با اجرای نمایش روی پرچینه (که اکثر مواقع چیزی به سمتش پرتاب می شه)! گارفیلد از رژیم غذایی و دوشنبه‌ها متنفره چون فردای یکشنبه‌ست و دائم تو اون روز بدشانسی می‌آره! اون از عنکبوت‌ها هم متنفره و گاهی با روزنامه یا هر چیزی که دم دستش باشه اونقدر می زنه رو سرشون تا مثل پن‌کیک نازک بشن. گاهی اوقات پرده‌های خونهٔ جان رو پاره می کنه و سرخس جان رو می خوره یا تکه‌تکه می کنه. این جور مواقع جان خیلی از دستش عصبانی می شه. تفکر گارفیلد در مورد خودش و اطرافیانش باعث شده از خیلی از موجودات دیگه از جمله انسان‌ها و سگ‌ها و حیوانات دیگه باهوش‌تر به نظر بیاد. این روزها گارفیلد بیشتر آدمه تا گربه. سه سال بعد از شروع کمیک‌ها، دیویس اندامش رو اندکی تغییر داد و گارفیلد شروع به راه رفتن روی دو پا کرد و از اون موقع تا به حال روز به روز رفتارش بیشتر به آدم‌ها شبیه شده.

 جان آرباکل (Jon Arbuckle)

اولین حضور: ۱۹ ژوئن ۱۹۷۸

Garfield character Jon Arbuckle.pngگارفیلد

صاحب گارفیلد و مثلاً ارباب خونه‌ست، که البته گارفیلد قبلاً بهش ثابت کرده ارباب واقعی خونه کیه! جان یک ناشی به تمام معناست. اون به گارفیلد و اودی غذا می‌ده و هم‌صحبت گارفیلد به حساب میاد. با اینکه نمی‌تونه حرف‌های اونو بشنوه ولی به نظر میاد به خوبی می‌تونه ذهن‌خونی کنه و صحبت‌های گارفیلد رو حدس بزنه. اون تو ارتباط برقرار کردن با دیگران، مخصوصاَ لیز، مشکل داره. اکثر مواقع قربانی شوخی‌های گارفیلد می‌شه. جان یه کارتونیسته و اونقدر پول در میاره که می‌تونه شکم گارفیلد رو سیر نگه داره! جان متولد ۲۸ جولایه و از سال ۱۹۷۸ با گارفیلد زندگی می‌کنه.




 اودی (Odie)

اولین حضور: ۸ آگوست ۱۹۷۸

Garfield character Odie.pngگارفیلد

سگ دوست داشتنی اما کودن لیمان. اودی همراه لیمان به خونهٔ جان نقل مکان کرده و مسلمه که گارفیلد از این موضوع خوشحال نشده. موهای بدنش زرد رنگه و گوش‌های قهوه‌ای‌رنگی داره. تندتند نفس می‌کشه و بیشتر مواقع زبون بزرگش بیرون از دهنشه. گارفیلد اغلب اونو از بالای میز به پایین پرت می‌کنه یا با مشت و لگد اونو از خودش دور می کنه فقط چون ازش خوشش نمیاد. اودی تنها موجودیه که نمی تونه حرف بزنه ولی حرفهای دیگران رو متوجه می‌شه. البته گاهی دیده شده کلمات کوتاهی از ذهنش می‌گذره که نشون می‌ده لال نیست، فقط یه خرده کم‌حرفه! اودی همیشه قربانی شوخی‌های گارفیلد می‌شه.




 پوکی

پوکی خرس عروسکی گارفیلد می‌باشد که به نظر گارفیلد بهترین دوست خودش است!گارفیلد معتقده که پوکی مثل خودش فکر میکنه! گارفیلد ابتدا پوکی را از کشوی اتاق جان پیدا کرد که نامعلومه که صاحب قبلیش کی بوده؟گارفیلد وابستگی زیادی به پوکی داره و آرزو داره که تو بغلش بخوابه که البته معلومه که نمیتونه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد